Ny blogg?

Som sagt, nu går det fasen undan, bara 2 veckor kvar!
Funderar på att skaffa en annan blogg att avända i Thailand, 
För blogga det måste jag.
Måste försöka iaf, det gick ju inget vidare i Kreta haha. Hur mycket jag än lovade mamma att uppdatera med fler blogginlägg orkade jag inte, men jag menar, där nere levde vi för natten, vi blev människor först nattetid, dagarna sov man bort vid poolen. Det blir nog lite annorlunda den här gången (får man hoppas haha).
Grejen är att de få blogginlägg jag faktiskt skrev från Kreta gör mig alldeles varm och glad när jag läser dem såhär efteråt, då minns man verkligen hur jäkla kul man hade det! Därför måste jag fan vara flitigare i Thailand. Jag vill liksom minnas alla detaljer när jag 2 år senare sitter och läser alla inlägg i min resedagbok.
Sen vill jag förstås uppdatera min familj och vänner om hur jag lever och OM jag faktiskt lever haha. 
 
Aaaaa, ny blogg blir det, skönt!
:) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0