Fjärilarna härjar!

Om 5 minuter är det faktiskt bara 16 dagar kvar tills jag åker. 
Dagarna speedar på fortare än vad jag egentligen vill, det börjar kännas lite i magen nu. Fast jag kan inte påstå att jag varken är speciellt rädd eller mer nervös än vad jag borde, det är bara en skön pirrig känsla liksom- nivet fjärilarna som flyger runt. Jag gillar det.
 
Igår blev det världens bästa avsked för min bästa Louise, tjejen jag kan bolla alla mina känslor med, som ger så mycket energi och som jag vet har världens största hjärta.
Det blev lite förpärla mellan mig, Lou, Carro och Mathilda innan vi åkte mot bokat bord på Apertif, dock fick knappt hälften plats då vi blev runt en 20 tjejer (minst).
Senare gled vi mot Salu som tydligen gästades av Dj:n John Dahlbäck, kvällen var grym.
Kommer sakna dig min syster!!!
Men båda vet ju hur jävla grymt du kommer ha det i Norge.
 
Annars då? Helgen har varit perfekt.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0