tors, fre, lör .

okej, äntligen orkar jag sätta mig framför bloggjäveln för att slänga ner några rader om min helt sagolikt fantastiska helg.
För enkelhetens skull (läs: min lathet) så radar jag upp dag för dag.
Alltså börjar jag med torsdagen, torsdagen utan dess like.
Åkte från jobb till Stockholm. Mot Solna, Friends Arena och Swedish House Mafia. Alltså.. hur förklarar man en sådan upplevelse, det är så svårt att jag fan inte ens försöker.
När John Martin klivit upp på scenen och avslutat hela konserten värkte både ben och hals men vad fan, jag fortsatte kvällen på egen hand (utan Sandra, Emmisss och Justina)Sture companiet med David, Muff, Anette, Olivia, Linnea, Ida och Josefine. Erkänner att jag verkligen har underskattat Stockholms uteliv då tydligen halva kändiseliten hänger där.
Som det kädiskåte lille flickebarn jag är dog jag kändisdöden när Eric Saade, Danny, Molly Sandén, Cimon och Rodney hängde vid barerna.
Kvällen avrundades efter lite pizza i Muffens lägenhet där jag (efter att ha dygnat, like a boss) somnade snabbt och gott.
 
Fredag då.. Spatserade runt på Stockholms gator tillsammans med Muff, Linnea samt resten av Sveriges befolkning. Tackade gudarna för att vi lyckades hitta platser inne på Waynes för en härlig frukost/lunch innan det var dags för mig att springa till tåget för att åka tillbaka till u-town...
Kvällen fixade Sandra då hon blivit ett år äldre dagen innan.
Det bjöds på middag, efterrätt, vin och snacks med många pratglada härliga pinglor. Runt midnatt skjussade Emmis hem mig och när jag vaknade upp dagen efter hade jag fortfarande matkoma!!!
 
Okej, nu närmar det sig slutet stackars små läsare. Lördag, slappar dagen som jag endast tillbringade på gränby och i soffan. Bokade även min flygbiljett till Phuket ;) ingen återvändo ni alltså hihhhhhiiiiiiii. Jag känner mig faktiskt som världens lyckligaste lilla tjej!
Kvällen blev bättre då Carro och Lou kom och hämtade upp mig, utrustade med pizza, läsk och masssooor med godis (jävlar vad jag syndat i helgen ;) ).
 
De som känner mig bättre har fått höra vilda historier om vad som egentligen hände i helgen, bla hur jag tog mig in på Companiet. Men det är tyvärr inget att skriva för små okända ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0