tackar & bockar.

åhoj då tackar man för detta julbord och för att jag fick känna mig lite snyggare än vanligt på jobbet.... utrustad till max med röda nya tröjor och tomteluva.. vi hade till och med hyrt in en tomte som satt i entren och såg mysig ut, solbränd & fin.
Måste säga att vi hade förjävla mycket gäster idag (det är inte dåligt, det råkade bara bli en himla negativ ton) men jag, Elin & Andreas levererade hela dagen såklart. Det vet man ju.
 
Har nog faktiskt inget mer vettigt att skriva, hela dagen har bara varit fett bra, fett jävla bra utan att överdriva. Som vanligt, om jag ska vara ärlig har jag faktiskt nästan alltid sjukt roliga dagar, inte för att låta klyschig men det blir ju faktiskt vad man gör det till.
Jag, som tydligen är en mycket lustig person, finner det mesta väldigt roligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0