SHM !!

Händelserik dag på jobbet då jag råkade spruta ner hela mig själv med öl..
Incidenten inträffade då jag försökte byta öltunna, själv. Måste erkänna att jag inte alls bra på detta, givetvis satte jag av misstag tryckgrejen snett  så det blev en riktigt härlig explosition av öl i restaurangen, och över mig själv. Fantastisk tur att Anna alltid är tillgänglig för att hjälpa stackare i nöd (läs: mig).
 
Annars då?
Längtar ihjäl mig till SHM som går av stapeln i morgon!! Har tjatat en del om det på jobbet hehe och blev både förvirrad, chockerad och aningen irriterad då personer inte alls visste vilka Swedish House Mafia är, (Andreas & Niklas).
Alltså VA?
Hur kan man INTE känna till dom? Omöjligt!!! Mycket mycket konstigt.
 
aja, läge för skönhetssömnen!!! gnight peeps.
So sad these are breaking up!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0