lussseeee lelleeeee!!!??

okej, har bara två saker att nämna denna gråa måndag.
 
1. Detta är riktat till de stackare som försökt nå mig på min mobiltelefon under de senaste dagarna och undrat varför i helvete jag inte svarat. Jag garanterar er att jag inte avsiktligt struntat i er, självklart skulle jag ha svarat på era fina små meddelanden om mobilen inte legat hemma urladdad och ruttnat under helgen.
Säger det igen, lättaste sättet att få kontakt med mig nuförtiden är genom fb-mejl då jag snott pappas iphone.. den är fräshare att glida runt med än min lillebrors avdankade sönderslagna kina-mobil...hehe
 
2. Ägnade minst 1 timmes övertid åt julpyntning idag på jobbet..... därför FÖRVÄNTAR jag mig att se folk på vårt helt fabulösa julbord i morgon (endast 90 spänn, hallå det är ganska värt, ellerhur??)
Garanterar er även ett glatt humör då min chef tänker klä ut oss till små tomtenissar............kul, jag kommer säkert trivas som fisken i vattnet när jag traskar runt med en tomteluva. IRONI.
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0