TGIF

sista dagen på jobbet idag!!!!!!!
sen blir det 11 underbara dagar av ledighet.
 
igår va det kaos, maten tog liksom slut för att det kom för mycket gäster, riktigt knas. Det löste sig efter ett tag, men tyvärr blev det dock lite för många sura miner bland gästerna, vilket man ju kan förstå. Jätte pinsamt för mig och Johanna som verkligen fick ta all skit, tillslut stod jag och gömde mig i köket haha.
Sedan kom Gun, Göran och Andreas och hälsade på för adventsfika på jobbet. Vi fick julklappar och en julskinka ;) haha.
Träningsväska, träningströja, 4 handdukar, 3 mössor och 2 biobiljetter!
 
Sedan följde Andreas med mig till Lager 157. Där hittade jag rätt coola julklappar till de "små" blå här hemma vilket känns så jävla bra, lite mindre klappar att hetshandla idag och i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0