skön kille!

Tisdag 11/12 = lucia?? eller?
 
ingen vidare lucia feeling för min del, sitter i sängen och mår förjävligt. Känns nästan som att jag kommer spy, va tvungen att gå hem från jobbet igår eftersom jag hade så ont i magen och mådde så sjukt illa.
men MÅSTE jobba idag, jag får stå ut helt enkelt!
 
Helgen var världens bästa, eller haha iaf fredag... då Mickis hälsade på!!! 
Alltid så kul, pratade på i flera timmar hemma hos mig med några glas vin, vidare till Apertif för att hälsa på Thyra och Jolle, och sedan Birger tillsammans med Jolle och de andra.
Går inte att ha tråkigt då liksom!
Sen blev det knas så hela söndagen spenderade jag på akuten med en lite för ung, lite för snygg läkare haha som hotade med att köra upp ett finger i röven på mig (helt sant). Dock kunde han tumma lite på reglerna för min skull sa han och blev helt generad, hur tror ni att jag kände mig då??? HAHA. Aspinsamt.... 
Mamma som satt med mig höll på att dö av skratt. Sedan kom han tillbaka igen för att meddela att jag hade lika bra värden som en maraton löpare och gav mig en High Five hahahahhaha.
 
Har sovit nu i 20 timmar men är fortfarande lika trött,fattar fan inte varför, inte kan jag äta heller...
 


Kommentarer
Postat av: Mikis

Lucia är på torsdag knasfia, hahah! åååh krya på dig snuttis! <3

2012-12-11 @ 08:25:24
URL: http://www.mimimikis.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0