från hjärtat

Ljusen är tända för dom som har lämnat
vår plats så snabbt gud vad jag längtar
Jag lovar att bättras
Jag känner mig inte ensam
Jag hoppas att vi träffas

Jag behöver endast de som har bränts fast
Gått in i hjärtat ni känns i varje hjärtklapp
Vill dit de inget skitsnack
För jag vet att 
 
Tiden tick-tick-tickar på, tänker fort dagarna går
Sommar höst vinter och vår, shit där gick ju ett till år
Allting går så jävla fort känns som om det var igår
Då jag spela mina kort, fan vad dumt jag tänkte då
Jag är mitt eget resultat utav egna keffa val
Nu tackar jag för varje dag uppskattar allt det som man har

 
en av världens skönaste låtar
Highwon!!
 
JAG LEVER IDAG! :)
livet är kefft men så jävla underbart
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0