2012

I morgon är sista dagen på detta år. 2012.
 
Måste säga att detta fasen varit min tid att glänsa, Det började visserligen rätt kasst, hoppade av skolan, festade på tok för mycket, mitt hjärta var krossat, helt trasigt. Men sedan, jäklar vad jag har fått uppleva helt sjukt underbara saker under detta år.
Hittat så många underbara människor som jag fan aldrig någonsin vill släppa, jag är frisk, friskare än någonsin.
Kreta är det bästa som hänt mig, jävlar vad jag har levt. Visst kom jag hem tröttare och mer sliten än jag någonsin varit men alltså inget snack om att det var så jäkla värt det!!!
Mina systrar & bröder, bästa människorna man kan hitta, saknar det fruktansvärt mycket.
 
Att dessutom åka tillbaka till Sverige och komma hem till så mycket kärlek från alla håll gör mig helt knäsvag. Helt sjukt vilka fantastiska människor jag har i min närhet.
Mitt jobb, satan vad jag trivs, vilket är underbart, jag spenderar den mesta tiden av mina dagar på restaurangen liksom.
Men det bästa av allt... jag vet att detta bara är början, 2013 ser så jävla fint ut för mig. 
Jag är så fruktansvärt redo att välkomna det nya året.
 
VÄLKOMMEN, låt mig fortsätta glänsa, på mitt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0