hej vackra värld, äntligen ser jag ljuset

jag har redan runt 500 bilder som jag lagt över till Ralles lilla dator. så nu lägger jag snabbt upp lite bilder från vad vi gjort hittills. vi har rest otroligt mkt & jag har bara pyttetid vid datorn, men dessa 2 bilder är iaf från paradis Ö:n Koh Tao. där snorklade vi -bästa & vackraste som finns- & dog nästan på kuppen (bokstavligt talat), kan berätta mer om det sen.
vandrat bland alla miljoner asmegaheta backpackers, ätit gudomligt god mat & bott i världens sunkigaste bungalow. haha.
dricker färska Fruit Shakes dagligen (jag har dött & hamnat i himelen) . Coconut Milk & Pineapple är helt klart favoriterna. Strawberry är dödligt god också. Sååååååååå gott i vår värme (har haft runt 30 grader varje dag)
två bilder som visar mig, emil & ralle som är ute om nätterna & röker vattenpipa längs stranden. har även råkat pussats lite längs strandkanten, hihi. inte med emil eller ralle då, om någon va så Retard att de misstolkade haha.
mer kommer, nu ska jag gå till Kirikayans privata strand i Chaweng & STEKAAA! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0