TACK FÖR VÄRLDENS FINASTE TID I SPANIEN.

nuu är jag äntligen hemma igen. 23.50 i måndags landade planet.

när jag klev innanför dörren blev det ett gråtkalas som heter duga, haha, jag har nog världens sötaste familj. Ralle hade till och med bakat en jättestor paj, bara till mig!!

min första dag här hemma blev rätt hektiskt må jag lova. Första dagen i skolan, JAG ÖVERLEVDE. kännde att jag höll på att glida in i en psykisk kris där på morgonen, men jag gick, och det gick!
sedan fick jag en ny cykel igår av pappa, en jättefin havsblå cykel!
mitt rum fick sig en total makeover också, 1 månads dammlager är inte så kanon. inte alls.





men nu ska jag fortsätta på min frukost. 10.15 ska jag på en föreläsning.
ps. jag har ingen mobil eftersom jag råkade glömma laddaren i Spanien, haha.. awesome






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0