tidigt (?) en lördagsmorgon


att vakna klockan 10 efter en natt man jobbat är kanske inte helt okej, inte helt optimalt. går verkligen inte att somna om heller när jag väl vaknat, nu har jag inte sovit ordentliget på flera nätter, tänk er min känsla i natt när jag jobbar på flustret. det är ju så att man vill börja spy galla, som tur är tänker jag inte göra det då spy är nästintill värre än döden.

nej hur som helst så ska jag snart möta upp min helt perfekta partner in crime, lina thylen, för en (nyttig) lunch på cupido. eftersom vi har börjat våra nya liv blir (142749827592 gånger gillt, elleR?) det genomkörare på friskis sen. dock inte mage känner jag nu, tog mig knappt ur sängen när jag vaknade för 1 halvtimme sen, vilket hade varit en bra anledning att ligga kvar, men nej, jag var rastlös ... och hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0