9 timmar på akuten

som ni kanske vet har jag varit i Köping på innebandy cup.
det var hur kul som helst och det gick ganska bra för oss
till sista matchen som spelades 22.00 på lördagskvällen,
vi mötte ett asbra dvi.1 lag, jag lyckades då kliva på en av motståndarnas klubb-blad...hon drog undan det samtidigt som jag stod på det
så jag föll med hela min tyngd på höger ben = mitt knä hoppar ur led

tyvärr var köpings sjukus så jävla kefft så vi fick ringa till västerås, de sa att jag kunde åka till akademiska på morgonen sen istället, fyfan
så igår låg jag 9 timmar på akuten
mina korsband är hela i alla fall, bara sträckt ledbanden så det är inte farligt
men fyfan vilken smärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0