first day at APU

humdidum sov hos simon inatt, mys va de, sen vaknade jag vid 10 när han va jättegullig och väckte mig. stack sen in till stan runt halv 12 och skrev på lite papper i skolan, åt lunch med anna :)

gick sen ner till stan igen till min APU plats, haha mammas jobb nivet, då när jag gick förbi kvarnen kom de en skock med poliser rusande mot moi och började knuffa lite lätt på mig så, jag skulle flytta mig till en annan väg, haha de va tydligen ett bombhot i kvarnen. yeeey mycket trevligt eftersom min praktik plats ligger breve kvarnen så om den skulle sprängas skulle troligen jag också göra de. men de gjorde den ju inte thank god.
stötte på rasmus och sen sofia också, mycket nice eftersom jag inte träffat iaf sofia på hur länge som helst.

och nu ska ja kolla lite mer scrubs och sen kanske tagga till marika , PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0